Naszą misją jest stać się liderem w branży reklamowej.
Zakładając firmę w 2010 r. Jako cel postawiliśmy sobie stworzenie marki rozpoznawalnej w Gdańsu, Trójmieście, a następnie w Polsce Północnej i na terenie całego kraju. Od początku ważna była dla nas wysoka jakość oferowanych usług i zadowolenie klientów oraz długofalowa z nimi współpraca. Zawsze słuchamy naszych klientów, bo to oni podpowiadają nam, jaką dziedzinę rozszerzyć, o co wzbogacić ofertę, co zmienić, żeby utrzymać się w czołówce. Jak każdemu zdażały nam się potknięcia, ale zawsze staraliśmy się z nich wyciągać wnioski, które przeradzały się w ulepszanie naszej firmy.
Celem, który właściwie ściśle wiąże się z tym przedstawionym powyżej, było budowanie trwałego zespołu profesjonalistów – naszych pracowników. Zawsze stawiamy na osoby kreatywne, dokładne, uczciwe i bardzo pracowite, dla których poza pensją liczy się też klimat panujący w firmie. Dzięki temu przyjemniej nam się wspólnie pracuje, a także spędza czas wolny na kibicowaniu Lechii Gdańsk, czy narodowej drużynie, albo rywalizując podczas rozgrywek badmingtona, na strzelnicy itp.
I tak w przyjaznej atmosferze zgranego zespołu, który sukcesywnie się powiększa, idziemy pewnym krokiem naprzód, budując firmę, o której marzyliśmy.
Zawsze stawiamy na jakość. Staramy się wykonywać zlecenia w najlepszy możliwy sposób, tak, żeby klient był zadowolony, praca nad zleceniem była przyjemnością, a jej efekty stały się powodem do naszej dumy.
Ciężko czasem przewidzieć wszystko, ale staramy się tak szacować czas pracy, aby zamówienia wykonać w wyznaczonym terminie lub wcześniej. Nie rozstajemy się więc z planerem, w którym opisujemy wszystkie zadania.
Stworzyliśmy zespół pełen pomysłów, dzięki czemu jesteśmy w stanie sprostać chyba każdemu zadaniu i nie powielamy wcześniej wykorzystanych projektów.
Narodziny Firmy Reklamowej Moduł – zajmujemy się reklamą w windzie w Gdańsku i działamy w trzyosobowym zespole.
Wciąż poszerzamy listę oferowanych usług i zadowolonych klientów, działając z powodzeniem mimo kryzysu na polskim rynku.
Zespół pracowników się powiększa; zaufało nam już wielu klientów, a nasze w pełni profesjonalne realizacje są coraz większe; chwalimy się nimi na swoim profilu na Facebooku.
Remontujemy nasze biuro, żeby dostosować je do kilkunastoosobowego zespołu pracowników; w drugiej połowie roku planujemy wprowadzić na rynek nowy produkt…
Otwieramy biuro handlowe przy ul. Subisława 29, gdzie działamy do dzisiaj; zaczynamy produkcję reklam zewnętrznych; powiększamy zespół pracowników.
Pracujemy już w pięcioosobowym zespole; zakładamy obok biura większy warsztat i tworzymy profesjonalny park maszyn.
Otwieramy własną drukarnię; tworzymy Tablicę Miejską; nawiązujemy współpracę z Galerią Metropolia.